2014. április 26.

Abu Dhabi - már nem tudom hányadik nap

Kicsit elmaradtam a blogírással, mert elkezdődtek (és közben be is fejeződtek) a foglalkozások, ami elég fárasztó volt, kora reggeltől késő estig. Nagyjából arra futotta csak, hogy este bezuhanjak az ágyba.
(Közben lemondtam a kuwaiti utat, így a maradék időben is itt leszek Abu Dhabiban, illetve 2 napot majd Dubaiban.) Reggelente bemegyek dolgozni és estére érek vissza a szállodába - eseménytelenül telnek a napok...
Tegnap, azaz pénteken, sikerült kialudnom magam - itt a péntek a szabadnap. Este, miután lement a nap, elmentem egy nagyobb plázába, de csak azért, hogy sétáljak, úgyhogy gondosan végigjártam az összes emeletet (volt pár), rendesen elfáradtam mire "hazaértem". Venni nem vettem semmit, egyrészt ugyanazok a márkák, boltok, a H&M-től a Vision Expressig - majd otthon, az Árkádban shoppingolok :-) Az árak talán egy picivel magasabbak a ruhák, kiegészítők tekintetében, mint otthon, de némelyik boltban nincs extrém különbség. Persze, azért találtam olyat, ahol még egy zsepit sem tudnék venni ... de nézelődni szabad.

Mivel a hobbibolt is egy plázában van, egyik ebédszünetben kimentem nézelődni és találtam egy helyi gyártású parfümöket áruló üzletet. A szép üvegcsék láttán muszáj volt bemennem. Az igazi meglepetés az volt, hogy az árak (vagyis egyes parfümök esetében) egészen viselhetőek voltak. (Volt persze kis üvegcse 180 ezerért is - forint.)








Amit én vettem 90 dirham volt, vagyis 5400 forint ... Lehet, hogy nem a legnemesebb parfüm van benne, de annyira tetszett úgy, ahogy van. Egyébként nagyon finom illata van, kicsit édeskés, ami mondjuk, nem a legnagyobb kedvencem, de egy ilyen szép üvegcséért majd megszeretem!








Közben, a foglalkozások összefoglalója felkerült a Twitterre is:




elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

1 megjegyzés:

mibolyka írta...

Gyönyörűek ezek az üvegcsék. A tiéd is nagyon szép ezért a potom pénzért remélem többet is vettél. :)

Recommended Post Slide Out For Blogger