2014. november 3.

Ceruzatartó "projekt"

Nem bírtam tovább nézni, hogy a ceruzáim, írószereim (enyhén szólva is) szedett-vetett tartókban laknak. Gyors és egyszerű megoldást akartam, hogy a délelőttbe még beleférjen az ebédfőzés is :-)
Így lettek koptatottak (shabby chic) és csak egy kis díszítést kaptak a nemrég beszerzett pecsétnyomókkal.




Nem kell nagy előkészület: tisztítás után egyszerűen csak fölkentem a két réteg festéket, először a feketét (ami inkább antracit szürke), majd a törtfehéret (Dekor Paint Soft).


Teljes száradás után kicsit megcsiszoltam - ez az a festék, ami kifejezetten ilyen célra készült, mármint, hogy a fölső réteget nagyon könnyen vissza lehessen csiszolni. Milyen jó lett így a textil szegőszalag! :-)




Ezek a pecsétnyomók picik, de többet kombinálva, egész jók lettek.



A legtöbb türelem a száradáshoz kellett - mert a többi annyira könnyű, hogy bárki hozzáfoghat!
Nem lakkoztam, nem akarom őket mosogatni, de ha mégis védelemre szorulnának, akkor színtelen viaszpasztát használnék.

Csak megjegyzem, hogy a fényes lakk ennek a stílusnak a halála :-), ha lakk, akkor már inkább matt (de vízbázisú lakk ebben az esetben nem vihető fel a pecsétnyomó tintája miatt).




elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger