2014. november 6.

Ruhacsipeszes üzenőtábla rózsákkal

Egyszerű, nem is munkás - 1 óra alatt kész ez a ruhacsipeszes, dekorációnak sem utolsó üzenőtábla!

Hozzávalók:
- fa lap
- pár ruhacsipesz
- Pentart fekete és törtfehér Dekor Paint Soft
- rózsás szalvéta (apró mintás) - 100 féle rózsás szalvétát találsz a webshopunkban
- dekupázs ragasztólakk
- Pentart Express Glue
- mdf dísz - Stamperia
- smirgli


- A lapot és az mdf díszt lefestettem feketére, majd törtfehérre - ez utóbbi réteget visszacsiszoltam.
- A csipeszeket is lekentem fehérre.
- Felragasztottam a szavétát a csipeszekre.
- Kimértem a lapon a távolságokat, majd az Express Glue-val felragasztottam a csipeszeket és az mdf díszt.
Alighogy hozzáfogtam, már kész is volt :-)
Csináltam még egy kis szivet kartonból, dekupázsolva, amin visszaköszön a szalvéta mintája.





elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

1 megjegyzés:

Mamka írta...

Nagyon ötletes!!!! Nagyon szép!

Recommended Post Slide Out For Blogger