2014. november 17.

A konyhaszék új ruhája

Amikor megláttam a házban ezeket a kidobásra ítélt székeket (3 db), azonnal lecsaptam rájuk. (Még szép!) Egy ideig lealapozva vártak sorsukra, mert nem igazán volt időm velük foglalkozni.


Amióta viszont megjelent a Pentart Dekor Soft Paint festék, ha van egy-két szabad órám, azonnal nekiállok valamit lefesteni. Kényszeres állapot, de ez van! :-)


Mivel a konyha olyan igazi vintage stílusú volt eredetileg is - a falakon még a 20-as évekből származó csempék, fekete-fehér kockakövek a földön, még az eredeti ajtók - úgy gondoltam, hogy maradok a fehér-fekete-kék színkombinációnál.

A székeket fekete Dekor Paint Soft festékkel kentem le és matt lakkal. Mint már írtam korábban is, a "fekete" igazából sötétszürke ebben az esetben. A lakk sötétít is a színen egy kicsit. Nem koptattam meg.


A támlájára stencilminta került.
(Elengedhetetlen a stencil használatakor az áthelyezhető ragasztóspray!)
A minta törtfehér színű.


Közben hozzáfogtam a régesrégi IKEA konyhaszekrény felújításának is, de ez nagyobb falat - még csak egy elemmel végeztem és van 5 ...

elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

2 megjegyzés:

Énvolnék írta...

Kedves Gabi!
Érdeklődnék, hogy egy ilyen székre mennyi festéket használtál fel?
Hányszor festetted át, és milyen lakkot használsz? :)
Nagyon szép lett a végeredmény!
Válaszod előre is köszönöm.

re-kreatív írta...

Szia, két széket festettem le 230 ml festékkel, egy rétegben. A sötétebb színek jobban fednek, mint a világosak.

Recommended Post Slide Out For Blogger