2014. november 25.

Befőttesüvegből karácsonyi mécsestartó és kartonlapból vendégváró kártyák

Nagy híve vagyok az újrahasznosításnak, ezért nem sok mindent dobunk ki ... (gondolom, tudjátok, hogy ez mivel jár ...)

A bemutatott két tárgyhoz egyetlen mintaívet használtam:
A felhasznált alapanyagok a webshopunk elkészültéig e-mailben megrendelhetőek (rendeles.rekreativ@gmail.com). A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

Mintaív: 760,- Ft

1. Az előszobánk elég sötét, ha nem ég benne villany, ezért ide készítettem egy mécsestartót befőttes üvegből - már a Karácsony jegyében.
Ami kellett hozzá:
- befőttesüveg
- hobbyragasztó 80 ml: 590,-Ft
- egy darab függönyanyag
- kevés hópaszta 50 ml: 650,-Ft
- dekupázs ragasztólakk 50 ml: 610,-Ft
- metál pigmentpor, arany, 3 gr: 330,-Ft
- földbarna és fehér matt akrilfesték, 50 ml: 650,- + 650,- = 1300,-Ft


1. Kivágtam a képet a papírból és körbeégettem.
2. Hobbiragasztóval a függönydarabot felragasztottam körben az üvegre.
3. Amikor megszáradt. felragasztottam a papírt - de előtte kivágtam az ablakokat és egy tűvel végigszurkáltam a főbb vonalakat.
4. A papír környezetét áttunkoltam a barna festékkel, de csak úgy nagyjából, erre azonnal rászórtam a pigmentport, hogy együtt száradjanak meg.
5. Kevés fehér festéket is kentem ide-oda.
6. Az üveg peremére hópasztát vittem fel.



2. Készítettem kartonból egy panelt, amire ráragasztottam a dekupázspapíron található, hozzávaló mintát. Ha majd érkeznek az ünnepi vacsira a vendégek, mindenki levehet egy kis üzenőkártyát, amelyeknek a hátlapjára az alkalomhoz illő idézeteket szeretnék írni.
Az üzenőkártyákat egy kis meghajlított drótra akasztottam fel.



Ha a hozzávalókat egységcsomagban rendeled meg, 
10% kedvezmény jár a végösszegből.

Az egységcsomag tartalma: 
- mintaív: 760,-
- hobbyragasztó 80 ml: 590,-Ft
- hópaszta 50 ml: 650,-Ft 
- metál pigmentpor, arany, 3 gr: 330,-Ft
- földbarna matt akrilfesték, 50 ml: 650,-Ft
- fehér matt akrilfesték, 50 ml: 650,-Ft
MINDÖSSZESEN: 3630,-Ft
A kedvezményes ár pedig: 3270,-Ft

elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger