2014. november 18.

Recycling - Karácsonyi csillagok textilmaradékból

Az, hogy fillérekbe kerül, egy dolog :-)
Egyszerűen, élveztem elkészíteni!

1. Kivágtam pár különböző méretű csillagot.
A csillagokat innen le tudod tölteni és kinyomtatni.


2. Kerestem pár maradék textildarabot és méretre vágtam, de csak úgy nagyjából.


3. Szükség van még vasalható kétoldalas ragasztófóliára (e-mailben megrendelheted 1500,-ft-os áron / 1 nm méretben)


4. "Szendicsbe" rendeztem a rétegeket, textil-fólia-csillag-fólia-textil.



5. Nem gőzölős funkcióval, forró vasalóval (már amennyit a textil is elbírt) jól összenyomkodtam a rétegeket.


6. A textil mellett, ugyanezen a módon szalvétát is fel lehet vasalni.


7. Egy doboz mélyén hevert pár felfűzhető csillagforma - ezeket átfestettem törtfehérre, valamint két kartont sötétszürkére.


8. Egy faágat lekentem törtfehér Dekor Soft Paint-tel.


9. ... és ez lett a végeredmény :-)





elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger