2014. december 4.

1ötlet - Karácsonyi tortatál

Nem élet az élet egy vintage stílusú tortatál nélkül ... ezért csináltam egyet ... abból, amit itthon találtam: egy mdf óralapot (20 cm az átmérője), egy mdf poháralátétet és egy fa gyertyatartót.


A gyertyatartót felragasztottam az mdf alapra (Pentart Express Glue-t használtam) - hagyni kell jól megszáradni! Azért kell ez a "poháralátét", hogy az óralap nagyobb felületen támaszkodjon a gyertyatartón, egyébként billenős lesz!


Fekete akrilfestékkel lekentem az összes darabot, majd törtfehér Pentart Dekor Soft Paint-tel.
Visszacsiszoltam a fehér festéket, itt-ott.


A többi díszítés ennél jóval több időt vitt el, de ez már tetszés szerint variálható.
Mivel karácsonyi darab, ezért használtam hozzá kevés irizáló glitterport is.
Stencilbe hobbyragasztót kentem, majd azonnal megszórtam a glitterporral, így került az "óralapra" a fehér alapon fehér (de csillogó) minta.
Az óralap szélére Sizzix mintavágóval fehér kartonból kivágtam egy díszítést - ilyen késem van, hát nem a legideálisabb, de megteszi.
A kartont is átfestettem törtfehérre, majd azonnal megszórtam a glitterporral.
Express Glue-val ragasztottam fel.
Fehér kontúrozóval még kanyarítottam pár girlandot.


Az óralap közepén van egy lyuk, amit el kellett takarni valamivel. Egy guberált fülbevalót használtam erre a célra, persze, átfestettem, glitterporoztam.
Az egészet lekentem matt lakkal - és kész.




elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

1 megjegyzés:

basi basilyus írta...

harika bir fikir...çok güzel...

Recommended Post Slide Out For Blogger