2014. december 11.

Zacsi ajándékoknak - sajátkezűleg

Tetemes zacsigyűjteményem van ... és évek óta pakolgatom őket. Nem használtam el belőlük egy darabot sem, mert nem mondhatnám, hogy nagyon tetszenének.
Nem szeretem papírba csomagolni az ajándékokat, ennek egyszerű oka van, a papír más célt szolgál nálam - vajon mit??? -:) - ezért most Karácsonyra terveim vannak velük.


Át fogom öltöztetni a zacsikat, például így:
- méretre vágtam két egyforma kartonlapot (lehet ez is újrahasznosított, pl. müzlisdoboz, vagy bármi ami méretben jó)
- kioperáltam a zsinórt a zacsiból és az aljában lévő karton merevítőt, hogy el tudjam fektetni az asztalon


- a kartont picit megszíneztem fehér akrilfestékkel, nagyon vékonyan, hogy ne vetemedjen meg, majd kétoldalas ragasztószalaggal rögzítettem a zacsi két oldalán. (De stencilezheted is, vagy használhatsz pecsétnyomót, vagy ráragaszthatod annak a fotóját, akinek az ajándékot szánod - szóval, minden kreatív megoldás működik!)
- a lap és a zacsi szélére dekorszalagot ragasztottam
- tettem még rá egy 3d öntapadós dekorációt is
- az eredeti zsinórt színben hozzáillő szalagra cseréltem



- mellékelhetsz hozzá ajándékkártyát a névvel, amit ugyanígy készíthetsz el és ezt egy lefestett fa csipesszel a zacsira rögzítheted


Jó munkát! :-)
elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger