2014. december 9.

Recycling - Íróasztalra rekeszes tároló, klasszikus stílusban

Tiszta szerencse, hogy a múlt szombati turkálós napon nem kellett senkinek ez a két fehér valami (kosárka????), mert amikor összepakoltam a maradékokat, kiderült, hogy pont beleillenek egy kiszuperálásra váró dobozfedél belsejébe - így lett belőlük egy íróasztalra való rekeszes tároló.


Nem tudtam, hogy mit tegyek a két kosárka közé, míg rá nem bukkantam egy narancssárga műanyag rekeszes dobozkára ... ÉÉÉS ... milyen mázli, hogy pont akkora, hogy meg tudjon támaszkodni a kosárkák peremén és el is lehet rajtuk húzni. (Ez már túl sok a jóból???)




Nem nagyon vagyok pepecselős hangulatban, ezért gyors megoldás kellett, hogy a keddi újrahasznosítós bejegyzést meg tudjam írni. Egy óra alatt lett kész.

Dobozfedél:
Ez fogja keretbe a "művet" :-).
- feketére lekentem, majd öntapadós dekorszalaggal körbetekertem és felragasztottam rá az átszinezett fém lábakat
- a belsejébe öntapadós fekete dekorgumit ragasztottam
- arany viaszpasztával átkentem az éleket
Fiókok:
- lefestettem őket feketére kívül-belül,
- az elejére dekorgumit ragasztottam, erre kevés viaszpasztát kentem és ráragasztottam egy-egy gyurma-rózsát
- a hátsó belső részükre domborított mintát készítettem, amely szintén kapott egy kevés arany viaszpasztát


Rekeszes "fiók":
- alapozás után feketére festettem, majd dekorszalag következett és arany viaszpaszta az élekre.

Lehet, hogy megtartom ... :-)


elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

1 megjegyzés:

Domokos Erika írta...

egyszeru es gyonyoru :)

Recommended Post Slide Out For Blogger