2015. július 11.

Dekupázs és egy kis festés ... elegáns levendulás díszüveg

A fürdőszoba dísze lehet ez a lila színű, levendulamintás üveg, amiben fürdőolajat, fürdősót lehet tartani. Arról nem is beszélve, hogy ki ne örülne egy ilyen ajándéknak!
Nem elhanyagolható az sem, hogy recyclingról, újrahasznosításról is szól, hiszen erre a célra bármilyen üveget felhasználhatsz.

A legutolsó klubfoglalkozáson mutattam be ennek az üvegnek a dekorálását: néhány aprólékosan kidolgozott részlet mellett, az üveghez készült egy talpakon álló, csipkés és fémhatású alap, ami nagyon elegáns megjelenést kölcsönöz.

A Re-Kreatív Kollekció levendulamintás dekupázspapírjaiból használtam fel egy címkét, amit egy kicsit átszíneztem (az alábbi filmben megnézheted hogyan), hogy jobban illeszkedjen a levendula lilás árnyalataihoz.


























Ez a dekoratív alap kis lábakon áll, amit pár apróságból állítottam össze - csak 3 lábat érdemes használni, mert 4 billeghet, de 3 stabilan áll.
Jól illik egymáshoz a lila szín és a fémesen ezüst csillogás, valamint a karakteres vaspaszta.


























Az üvegen és a talpon is van néhány aprólékosan kidolgozott részlet: pl. az üveg kupakja és a lábak.


Az alábbi kisfilmben az üveg megfestését követheted lépésről-lépésre.
(A teljes film a Re-Kreatív Klub tagjai részére elérhető.)
Ehhez az alábbi alapanyagokat használtam:
- alapozó festék
- fehér és bézs akrilfesték
- lazúr - lila







1 megjegyzés:

Éva írta...

hú, de jó kett!

Recommended Post Slide Out For Blogger