2016. május 2.

Asztalka transzfer technikával

Az elmúlt heteket az Egyesült Arab Emírségekben, Abu Dhabiban töltöttem, ahol foglalkozásokat tartottam és megfestettem pár kisbútort is. Részletes beszámolót az itt töltött időszakról a személyes facebook oldalamon találtok.



Ez a kis asztalka is ott készült.
Nincsen teljesen kész, mert amikor a fotók készültek, akkor nem szereltük még föl a fiókgombokat, illetve van hozzá pár kiegészítő is, valamint az oldala csíkos lett és a fehér részeket is átfestettük még (ezeket a fotókat csak később tudom feltenni).
(Nagyításhoz kattints a képre!)

Először lekentem Dekor Paint Softhoz való alapozóval, majd fekete Dekor Paint Soft-tal, amit két réteg viktoriánus rózsaszín követett. A lábakat fehér Dekor Paint Softtal festettem le.
A mintát transzfer oldattal vittem fel a felületre.
Végül, teljes száradás után matt vízbázisú lakk kerül majd rá.








0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger