2016. június 21.

Egy fél doboz új élete

 A hétvégén selejteztem, így bukkant fel egy doboz alsó része (vajon hová lett a fedele???), amit először ki akartam dobni ... de ahogy élére állítva letettem, már láttam is magam előtt, hogy mivé fog átalakulni.
Csak ma reggel fogtam neki végül és készítettem belőle egy körömlakk tartó kis polcocskát a fürdőszobába.







































Először leszereltem, levágtam a fogantyúját, majd az egészet lekentem szürke Dekor Paint Softtal.
A belső részébe rizspapírt ragasztottam, a tetejére és az aljára pedig fa díszt egy-egy gombbal.

Egy kis polcot is tettem a közepébe, aminek a szélére lámpagyöngyöt ragasztottam - ezt egy picit átfestettem, mert azt szerettem volna, hogy inkább fekete színű, mint arany legyen.

Már csak sorba kellett rendeznem a körömlakkokat.
Majdnem két óra alatt elkészíthető.



0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger