2016. június 27.

Zacsi ötlet ajándékoknak

Volt két kis fekete ajándékos zacsim, valami műszálas. Kicsit felturbóztam, mert nemsokára nemsokára több szülinap és névnap is esedékes lesz, így akkor majd csak elő kell venni.

1. Zacsi fóliavirággal
A fóliavirág elkészítését egy kisfilmben már bemutattam - itt tudod megnézni.
A virág aljára pici fekete filcet ragasztottam (ragasztópisztoly), majd Technokollal rögzítettem.


A fóliavirághoz ez a hozzávaló:
- közepes virághoz ide kattints
- nagy virághoz ide kattints

2. Zacsi stencillel, gyöngyökkel és strasszokkal
A minta arany színű textilfestékkel készült (és stencillel), amit nem vasaltam bele, hanem csak forró hajszárítóval rögzítettem.
A fekete üveg gyöngyszemeket egy-egy gyöngykupakba ragasztottam, majd szintén Technokollal rányomtam őket a mintára. A gyöngyökre alkoholos filccel csigaformát festettem, hogy ne legyen nagyon fekete.
A minta közepébe egy strasszkövekkel kirakott medálszerűséget varrtam - mivel domború és nem lehetett ragasztani.




Hát, ennyi. Nem egy bonyolult történet, de remélem valamit emel majd az ajándékok fényén ... és aki kapja, ennek is örülni fog:-)




0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger