2016. augusztus 8.

Elegáns dobozszett fekete-szürkében

Szeretem a sötét színeket - és ezzel bizonyára semmi újdonságot nem mondtam :-)
Ezen belül is a vaspaszta iránti szerelmem olthatatlan ... mindhárom változatát nagyon szeretem, mert hihetetlenül sokféleképpen lehet használni őket.

Ez a szett egyszerű hozzávalókból készült és kihasználtam a vaspaszta egyik szép tulajdonságát, hogy különlegesebb hatása legyen.
Az elkészítését a webshopunk törzsvásárlóinak szóló on-line foglalkozáson mutatom be.


Különösen tetszik, hogy a három egymás mellé helyezhető doboz többféleképpen variálható, ezért a hátlapokat másképp díszítettem.
Nem kis munka volt ... :-)








A Re-Kreatív Shop törzsvásárlói programjáról ide kattintva olvashatsz.






0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger